Bestron ESO111XVL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bestron ESO111XVL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

GroteGrijs 28-12-2012
Geschreven voor: Bestron ESO111XVL

Dit is een aanvulling op mijn review, over de duurzaamheid kan ik (nog) geen oordeel geven.
Enig nadeel vind ik dat 't sudderpitje vooraan zit veel te veel warmte afgeeft en derhalve niet geschikt is voor zijn doel en dat is wel lastig!

GroteGrijs 17-12-2012
Geschreven voor: Bestron ESO111XVL

Deze kookplaat enkele dagen geleden aangeschaft bij Wohi 'n nog onbekende internet winkel, zeer snel geleverd overigens!
De kookplaat is vooral mooi en 'n goed formaat, automatische vonkontsteking, is even wennen en verder is 't veilig omdat 't gas uitgaat als de vlam niet meer brand.
Al met al 'n fraai apparaat en 'n prima kwaliteit/prijs verhouding, ik vind 't 'n toppertje!!

GroteGrijs 28-07-2015

Inmiddels heb ik deze kookplaat geruime tijd in gebruik en ga ik hem binnenkort vervangen, de pannendragers lijken te vervormen zodat mijn pannen er niet meer stevig op staan en dat vind ik nogal gevaarlijk. Dat sudderpitje is en blijft 'n ramp en ik zou deze kookplaat nooit meer kopen. Hij ziet er mooi uit, maar dat is dan eigenlijk ook ook echt alles. Jammer